همه چیز درباره کاشت ابرو طبیعی
نوشته شده توسط : شکری

ابرو یکی از بخش های بسیار مهم و برجسته صورت هر فرد است. به همین دلیل امروزه روش های مختلفی برای ترمیم ابروها به روی کار آمده اند. یکی از محبوب ترین و رایج ترین اقداماتی که در زمینه بهبود حالت ابروها انجام می شود، کاشت ابرو است. کاشت ابرو از بسیاری از راهکارهای دیگر مانند تاتو، هاشور یا میکروبلیدینگ ابرو بهتر، موثرتر و دارای ماندگاری فوق العاده بیشتری است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کاشت ابرو در ایران به روشی رایج تبدیل شده است. البته اگر چه کاشت ابرو روشی نتیجه بخش است اما در مورد آناتومی، طراحی پیوند، استخراج و روش کاشت نیاز بالایی به دقت و دانش وجود دارد.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو تحت بی حسی موضعی و بدون هیچ گونه درد و ناراحتی انجام می شود. متخصص کاشت ابرو پس از دریافت مو از سر و تفکیک موها از بافت ها در زیر تلسکوپ شروع به کاشت می کند. کاشت ابرو دقیقا بر روی طرحی که از قبل روی ابرو کشیده شده انجام می شود. این طرح با توجه به درخواست بیمار و همخوانی با فرم و شکل صورت کشیده می شود. کاشت ابرو یک کار تخصصی و در این حال هنری است زیرا با زیبایی صورت فرد رابطه مستقیم دارد.

بیش تر بخوانید: ماندگاری کاشت ابرو

در اولین مرحله از کاشت ابرو باید فرد برای مشاوره و بررسی وضعیت ابروها به بهترین دکتر کاشت ابرو مراجعه کند تا بتوان همه مشکلات مربوط به ابروها را به طور کامل مورد بررسی قرار داد و طرحی متناسب با حالت کلی و دیگر اعضای صورت برای کاشت ابروی طبیعی به دست آورد. زمانی که طرح ابرو بعد از کاشت نهایی می شود، متخصص پوست با شما درباره آن با شما به گفت و گو خواهد نشست.

چرا که یکی از مهم ترین موارد موثر بر روی رضایت شما از عمل کاشت ابرو، تطابق حالت آن با مدل درخواستی شماست. البته اگر شما بخواهید مدل کاشت ابرویتان به عنوان مثال خیلی نازک باشد ولی بر اساس تجربه پزشک، این مدل ابرو اصلا برای صورتتان مناسب نباشد، او به شما در این زمینه تذکر خواهد داد اما در نهایت مدل ابرو بعد از کاشت دقیقا بر اساس تمایل شما خواهد بود.

بهبودی بعد از کاشت ابرو

بعد از اتمام کاشت مقدار کمی التهاب و قرمزی مشاهده می کنید که کاملا طبیعی می باشد . به طور نمونه امکان دارد بیمار احساس خارش در این ناحیه داشته باشد که فقط برای مدت 1 تا 2 روز دوام و ماندگاری دارد. به هر حال اگر شما متوجه شدید که این عارضه برای مدت طولانی تر از حالت معمول ادامه پیدا کرده است پزشک خود را در جریان بگذارید، امکان کنترل این خارش با استفاده از پمادها و کرم‌های مخصوص وجود دارد و بیمار می‌تواند از این داروها به صورت موضعی در طول روز و شب برای بهبود عوارض عمل استفاده کند.  اما با رعایت مراقبت های بعد از کاشت ابرو می توانید این عوارض را کاهش دهید.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/





:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: